Grupul SGS isi consolideaza pozitia de lider in domeniul sustenabilitatii printr-un parteneriat cu The PLEDGE

Estimated read time 4 min read

Grupul SGS a incheiat un parteneriat strategic cu The PLEDGE on Food Waste, o terta parte recunoscuta la nivel mondial pentru auditurile de certificare destinata sa ajute furnizorii de servicii alimentare sa-si reduca sistematic risipa de alimente si sa-si imbunatateasca sustenabilitatea operatiunilor. Avand la baza un cadru riguros format din sapte piloni si 95 de criterii, The PLEDGE on Food Waste ghideaza furnizorii de servicii alimentare in fiecare etapa a operatiunilor lor, de la achizitii si preparare, pana la comercializare si eliminarea deseurilor. Obiectivul The PLEDGE este de a construi o lume in care zero deseuri alimentare devine o norma, nu o exceptie.

In calitate de organism oficial de certificare pentru The PLEDGE on Food Waste, SGS va furniza audituri independente si servicii de certificare companiilor din sectorul hotelier, catering si servicii alimentare. Serviciile oferite includ evaluari ale deficientelor inaintea auditului si asistenta personalizata pentru inchiderea gap-urilor, audituri de certificare efectuate de auditori calificati, scalabilitate globala si prezenta locala pentru operatorii cu locatii multiple, alinierea cu programele de sustenabilitate existente si cu asteptarile de reglementare, capacitatea de a integra auditurile de certificare The PLEDGE on Food Waste cu programele de igiena si siguranta alimentara, simplificand procesele si maximizand eficienta.

Toate aceste servicii vor permite clientilor sa-si minimizeze amprenta asupra mediului, sa-si optimizeze eficienta operationala si sa demonstreze partilor interesate ca dispun de un leadership credibil in domeniul sustenabilitatii.

Parteneriatul intareste pozitia de lider a SGS in domeniul serviciilor de sustenabilitate si extinde pachetul de servicii IMPACT NOW pentru sustenabilitate care se concentreaza pe clima, circularitate, conservarea naturii si asigurarea ESG. In linie cu strategia sa ambitioasa de crestere, SGS anticipeaza generarea a cel putin 600 de milioane CHF venituri suplimentare din sustenabilitate pana in 2027, o crestere semnificativa de la cele 400 de milioane CHF inregistrate in 2023.

Benjamin Lephilibert, co-fondator al The PLEDGE on Food Waste, a comentat: „Suntem incantati sa uram bun venit companiei SGS ca organism de certificare aprobat. Prezenta lor globala, credibilitatea de care se bucura in industrie si dedicarea pentru sustenabilitate ii fac sa fie un partener ideal. Avand in vedere ca risipa alimentara reprezinta aproape o treime din totalul alimentelor produse la nivel global, parteneriatul va genera impulsul atat de necesar pentru o solutie orientata spre rezultate.

Géraldine Picaud, CEO al grupului SGS, a adaugat: „In calitate de lider global in domeniul serviciilor de sustenabilitate, suntem mandri sa colaboram cu The PLEDGE pentru a reduce risipa alimentara. Prin includerea acestui parteneriat in oferta noastra IMPACT NOW pentru sustenabilitate, vom putea ajuta companiile de servicii alimentare sa reduca deseurile, sa-si creasca profitabilitatea si sa contribuie la un sistem alimentar global mai sustenabil.

Despre The PLEDGE

The PLEDGE on Food Waste este principala certificare in domeniul deseurilor alimentare, la nivel global. Ea a fost conceputa in 2018 prin analiza si combinarea celor mai bune practici din industria ospitalitatii.

The PLEDGE propune o metodologie cuprinzatoare in domeniul prevenirii risipei alimentare, construita pe 7 piloni si 95 de criterii, oferind o abordare holistica pentru reducerea risipei alimentare. Metodologia The PLEDGE se aliniaza la Obiectivele de dezvoltare durabila (ODD) 2, 12, 13 si 17 ale ONU.

Despre SGS

SGS este lider mondial in domeniul testarii, inspectiei si certificarii. Operam o retea de peste 2.500 de laboratoare si centre de afaceri in 115 tari, sustinute de o echipa de 99.500 de profesionisti dedicati. Avand peste 145 de ani de excelenta in domeniul serviciilor, imbinam precizia si acuratetea specifice companiilor elvetiene, pentru a sprijini organizatiile sa atinga cele mai inalte standarde de calitate, conformitate si sustenabilitate.

Promisiunea brandului nostru – when you need to be sure – subliniaza angajamentul asumat in ceea ce priveste credibilitatea, integritatea si seriozitatea, permitand partenerilor sa prospere in conditii de maxima siguranta. Ne oferim serviciile specializate cu mandrie prin intermediul brandului SGS si al altor marci specializate de incredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe si Nutrasource.

SGS este cotata la bursa elvetiana SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW).

You May Also Like

More From Author