De ce este diferită curățenia în spații profesionale față de cea din mediul rezidențial

Estimated read time 4 min read

Pe măsură ce așteptările consumatorilor au evoluat în materie de calitate a serviciilor prestate de furnizori, piața de specialitate a evoluat în toate domeniile. Au apărut astfel firme specializate pe o anumită nișă, capabile să asigure servicii de excelență. Este și cazul sectorului de curățenie.

Dacă în trecut firmele de curățenie aveau servicii universale, în orice mediu posibil, de la igienizare acasă și la birou până la spălat covoare, acum lucrurile s-au mai schimbat.

Există în continuare firme care promit calitate în toate zonele, dar clienții de business știu că cea mai bună abordare este alegerea unui furnizor B2B, adică o firmă de curățenie profesională care abordează exclusiv companiile – corporații și IMM-uri.

De ce spațiile profesionale au nevoie de servicii de curățenie diferite față de cele rezidențiale? Pentru că, firește, sunt în sine spații cu funcționalități diferite și nevoi specifice. Curățenia rezidențială înseamnă curățenie ca acasă. Este mai accesibilă pentru personal și nu implică nici acea etichetă de business pe care trebuie să o aibă personalul care intervine în spații de birouri și alte spații profesionale.

Așadar, iată principalele deosebiri:

Atitudinea oamenilor

Modul în care se comportă personalul de curățenie este cel puțin la fel de important precum modul în care realizează o curățenie generală sau curatenie de intretinere birouri! Ca firmă, ai nevoie de personal bine pregătit, serios, profesionist, cu o atitudine specifică zonei de afaceri. De la îmbrăcăminte la comportament și modalitate de exprimare, totul contează! Cu siguranță nu îți dorești ca acești oameni să vorbească tare între ei sau la telefon, să asculte muzică la boxe wireless sau să apară într-o îmbrăcăminte casual.

Importanța unor obiecte sensibile

În mediul de afaceri există numeroase obiecte valoroase, sensibile, de uz profesional – diverse echipamente electronice, IT și electrocasnice, atât în zone office, cât mai ales în spații industriale. Curățenia trebuie să fie adecvată, să țină cont de specificul activității și de orice obiecte cu statut aparte.

Spații profesionale de mari dimensiuni

Spre deosebire de locuințe, spațiile profesionale au dimensiuni foarte mari. Trebuie intervenit inclusiv cu echipamente profesionale adecvate, capabile să asigure eficiența dorită. Timpul este valoros, impactul intervenției pentru curățenie trebuie să fie minim.

Lucru în plin proces

Personalul de la firma curatenie cluj trebuie să țină cont de faptul că, uneori, se va interveni fără ca spațiile respective să fie nefolosite în acel moment. Dacă există lucru în proces, intervenția trebuie să se facă în așa fel încât să nu fie perturbată deloc activitatea de business.

Eventuali clienți în locație

Există posibilitatea ca în timpul anumitor operațiuni de curățenie în spații de retail sau spații de birouri / săli de conferință să existe în locație nu doar personal al companiei client, ci și clienți ai acestei organizații. Aceștia din urmă vor evalua personalul de curățenie drept angajați ai companiei în cauză, neștiind că este vorba despre o externalizare de servicii (ceea ce oricum nu este relevant). Personalul de curățenie trebuie să aibă o atitudine profesională și să nu deranjeze în niciun fel clienții – aceștia au mereu prioritate!

În zona Cluj, o firmă de curățenie profesională cu îndelungată experiență, activă pe nișa B2B, este Forbec Services. Clienții de tip business pot solicita oricând o ofertă dedicată pentru curățenie întreținere birouri, curățenie generală, curățenie după renovare, curățenie industrială și alte astfel de servicii.

You May Also Like

More From Author